perjantai 16. maaliskuuta 2012

Laiska, laiskempi, minä.



Nyt on tullut pidettyä vähän pitemmän puoleinen blogitauko, syystä että mun elämässä ei ole muka tapahtunut yhtään mitään. Eli suomeksi sanottuna mä olen vaan ollut laiska ja saamaton.

Mun elämässähän on tapahtunut tällä välin vaikka sun mitä.

Pääsin siedätyshoitoon maitoallergian tiimoilta, JES! Jospa sitä nyt hieman alkais sietämään, ettei tarvitse olla aina varpaillaan syömistensä kanssa.

Aloitin tällä viikolla luovien alojen yrittäjyysvalmennukseen, mikä kestää seuraavat puolivuotta. Helmikuussa kävin haastattelussa, joka meni mielestäni ihan penkin alle ja olin silloin varma etten pääse koko koulutukseen, mutta niin ne vaan minut valitsivat. Pari päivää mitkä vastausta odottelin meni tuskassa ja piinassa ja voitte uskoa kuinka innoissani olin lukiessani tekstin "sinut on hyväksytty". Saa nähdä josko sitä minustakin leivottaisiin yrittäjä.

Asia numero kolme, mikä on sekin huipuista huipuin. Kuopioon saatiin viho viimein roller derby porukka! Luistintilaukset lähtenyt etiäpiän ja pian päästäänkin viuhviuh luistelemaan, tai ehkä ennemminkin pumps tömps kaatuilemaan.



Yhteenvetona voidaan todeta, että asiat rullaa hienosti ja on kevättä rinnassa.

2 kommenttia:

  1. No mie jo vähän kummastelin, että missä hitossa sie oikein luuraat! :D

    VastaaPoista
  2. Tää on välillä vähän tämmöstä, ei jaksa, viitsi, kehtaa ja joutuu potkimaan itteään persuuksille et tulis tehtyä jotain. :D Mut nyt i'm back! Ja nyt otan itseäni niskasta kiinni tän bloginkin suhteen.

    VastaaPoista