keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Unelmia

Unelmat, ne ihanat asiat jotka pitävät meidät järjissämme. Unelmia pitää jokaisella olla, jotain mihinkä tähdätä, mitä tavoitella. Unelmissa on se hyvä puoli, että ne voivat olla kuinka järjettömiä tahansa eikä niillä tarvitse olla mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mutta voivathan ne olla myös täysin realistisiakin ja toteuttamiskelpoisia.
Tässä mun unelmia.

Haluan oman talon ja ison tontin maalta. Ottasin elukoita, possuja, kanoja, sorsia, lampaita ja vuohen ruohonleikkuriks. Lehmistä en tykkää ne on tylsiä ja hölmöjä ja vaativia hoitaa ni ne jää.




Haluan myös ettei taloni sijaitse ihan jossain hornan siellä, vaan kaupunkiin pääsee tarvittaessa helposti autolla. 


Talossa pitäisi löytyä myös erillinen työtila minulle, mielellään täysin erillään kodista, oma sisäänkäynti yms. Haluan myös tommosen pinkki-mustan ompelukoneen.


Täytyishän sieltä löytyä luonnollisesti myös peltotilaa, missä viljelisin porkkanoita ja salaatteja. 
Eniten minua viehättää tässä oma rauha ja se, että pystyisi olemaan ainakin osittain omavarainen viljellessä omat salaattinsa ja pihvinsä. 

Ja sit viimesenä muttei vähäisimpänä. Pakko saada joskus kesäautoks jenkki! Auto on mintunvihreä ja pyöreälinjainen, mun päässä on selvä kuva tästä autosta minkä joskus jossain olen nähnyt, mutta kukaan ei ole vielä onnistunut opastamaan oikean merkin jäljille. 40-luvun mallia on kovasti kaikki veikanneet, nyt alkaa kyllä tuntumaan että vois hyvinni olla vanhempikin. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti