sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Blogimotivaatio missä olet?

Mua on vaivannu viimeset pari viikkoa pahemman laatuinen blogimotivaation puutos, ei oo jaksanu/kiinnostanu/huvittanu päivitellä. On vaan kummasti laiskottanu. Mitäs hittoo oon sitten tehny tän ajan.


Katellu true bloodia, kolmatta kertaa menossa ekat 3 kautta, kohta pääsee neloseen käsiks. 


Ostanut Andreas Eenfeldtin ruokavallankumouksen ja ahminut sitä. En voi kuin suositella! 


Rakastuin kenkiin, jotka oli PAKKO saada. Undergroundin lepardimaiharit ja ne on muuten karvaset. Grau.


Itkenyt tennareita, urheasti ja tunnollisesti palvelivat minua vapusta lähtien ja nyt ovat tulleet tiensä päähän. Tämänkin tunnustin itselleni vasta kun kauppareissulla alkoi tuntumaan, että pohjat tippuu matkalle. 



Paljon oon suukotellu mun kultaa.


Ottanu salakuvia, jotka ei kymmenen kuvan jälkeen enää ollutkaan niin salaisia.


Käyny kahtelemassa Anal thunderia ja pettynyt uusiin biiseihin. Soittasivat vanhoja hyviä. 


Ja black rainbow tour ja hola ghost. 

1 kommentti:

  1. Hola Ghost oli taasen perkeleen tiukassa kunnossa. Hesassa ainakin soittivat suht rankalla kädellä setin läpi ja tykkäsin kovin =)

    VastaaPoista