keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Vielä kerran matkakuvia

Voi että kun on riittänytkin näitä kuvia, mut nyt tulee viimeset. Nämä on ne yksinäiset napsut, mitkä jäi syystä tahi toisesta aiemmin julkaisematta. 

Nyt on pakko mainita myös yks omituisuus minkä havaitsin reissussa, kanarialla ei käytetä sukkia! Olin pakannu liian vähän sukkia matkaan ja haeskeltiin koko reissun ajan kauppaa mistä niitä löytyisi. Mut ku ei niin ei. Viimesenä päivänä käytiin jossain turistipuljussa josta löytyi viho viimein niitä sukkia, ei tarvinnu tulla kotimatkaa likasissa sukissa. Ja aiempien päivien sukkaongelma ratkaistiin ostamalla sandaalit ja olemalla ilman sukkia. Nämä mun upeat 10 euron sandaalikorkkarit hajoskin heti tokalla käyttökerralla, pohja irtos. Hyvä syy suunnata lähimpään kenkäkauppaan ostamaan uudet popot, niilläkin oli hintaa ruhtinaalliset 8 euroa. On se kallista. Eiköhän nuokin korkkaritkin korjaannu ihan kotisuutarin keinon liimaamalla. 
Itketyttämään jäi aivan ihanat mustavalkoiset korkokengät (n.25 e) joissa oli liian kapea kärki mun lättä jalkaan. Rakastuin niihin heti, mut kun pitääkin olla tällanen neiti vammajalka. Toinen murheenkryyni mulle on avokkaat, mitkä ei vaan pysy mun jalassa.  

Mutta asiasta hammastahnaan, tässä nyt niitä kuvia. 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti