tiistai 8. helmikuuta 2011

Kamera

Mulla on kamera! Mä oon ollu niin innoissani ja täpinöissäni tän iltapäivän, enkä oikeestaan muuta tehnykkään ku räpeltäny tota uutta kameraa. Kyseessä on siis Canon ixus 300 hs. Opetellut olen kameran toimintoja jo ihan sikana ja ihan sikana ois vielä opeteltavaa. Tää on  niin huippua kun ei tarvii enää kiroilla ja säätää salaman kanssa ja ilman salamaa, niin kuin vielä eilen. Tämän näköinen vehje on kyseessä (sen ois pitäny olla musta mut ei ollu kaupassa, on tuo valkeekin ihan kiva.):





Jotain eroa havaittavissa. Tän canonin pitäis olla hyvä nimenomaan hämärässä valossa kuvatessa.


Ja sitten asiasta kukkaruukkuun.
Luokkakaveri soitteli asioikseen mulle, kun oli löytänyt maidotonta/gluteenitonta/pähkinätöntä/vegaanista -suklaata. Kyselin sitten että mikähän merkki mahtaa olla kyseessä ja Plamilhan se oli. Kuopion punnitse ja säästä myy Plamilin suklaita ja tämä on mulle ilouutinen, koska olen ennen tilannut niitä tampereelta asti. Vihdoin hyvä syy pistäytyä tässä liikkeessä, missä on itse asiassa pitänytkin käydä jo pitemmän aikaa. Tarttuihan tuolta mukaan myös kananmunaton valkosipuli majoneesi. Ja tää kananmunaton majoneesi, saa varmaan moneltakin hieman kummaksuntaa, mut minkäs teet kun olet kananmunalle allerginen. Eikä tuossa yllätyksekseni ollut edes hirveää liutaa e-koodeja. 


Cayenne suklaata en oo vielä maistanutkaan, paketissa kehutaan että tulista on. Minttu ja appelsiini on vanhoja rakkaita tuttuja. 





Tää kalansilmä on kyl hauska. 


Huomenna jatketaan kameran asetusten opiskelua ja jospa sitä kävis ihan ulkosalla asti kuvailemassa. Mukavaa valokuvata kun on kunnollinen kamera.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti